Spamming in corso… in corso?!

By Redazione Feb 4, 2018 #lingua còrsa

 

Prublemu! prublemu! prude !!!
Sempre à circà una cumpagnia privata reputabule è accreditada chì prublema di prublemi per una oportunità di vita. Offre tutti i travaglii di prestiti in modu velozzu è faciule, prublemi pirsunali, prubabili d’autucutichi, prublemi di i prublemi, prublemi studii, prublemi di cummerciale, prublemi d’investmente, consolidazione di deve è assai più. Avete statu rifiutu da i banchi è altri istituzioni finanziarii? Avete bisognu di un prublema di cunsolidatore o d’una ipoteka? Ùn vede micca più cum’è quì chì site per puderebbe tutte e vostre prublemi finanziarii una cosa di u passatu. Avemu pristatu fondi à individuelle è imprese chì necessitanu assistenza finanzatrice a un ritmu di 2%. Nisunu necunamentu di segurità suciale hè necessariu è micca una verificazione di creditu, 100% garantit. Vuliu aduprà stu serviziu per a vostra aiuta è vi cuntintate di pruposti un prublema.
Allora mandate un mail à: ([OMISSIS]@gmail.com) per dà un mail

Questo testo in lingua corsa o quasi (alcune parole non esistono o sono scritte male) è evidentemente spam. Per la precisione è un commento contenente spam che è stato postato su un blog italiano di informatica abbastanza noto, “Il Disinformatico” di Paolo Attivissimo.

Probabilmente il testo è stato tradotto in lingua corsa, a mano oppure usando Google Traduttore, ed usato per fare spam a blog e siti italiani. Perché?

Perché il còrso è una lingua così simile all’italiano da essere comprensibile agli italiani, ma abbastanza diversa perché le parole non siano riconosciute e bloccate dai filtri anti-spam.

Intercomprensione… condita allo spam? 😉

Related Post