Allegria e divertimento ieri a Porto Vecchio con il 2° Carruleddu Championship

By Redazione Mag 2, 2016

carrulelddu2016-partenzaIeri, 1° maggio, le strade di Porto Vecchio si sono riempite di suoni, urla e risate, grazie alla corsa dei “carruleddi”, le auto senza motore costruite in casa che hanno affrontato a tutta velocità un percorso in discesa, con qualche ostacolo fisso e qualche non proprio piacevole secchiata d’acqua lanciata a sorpresa sul casco del pilota.

La manifestazione, giunta quest’anno alla sua seconda edizione, è stata organizzata dall’associazione “I Baroni“. Una manifestazione che ha anche lo scopo di usare e dare visibilità alla lingua còrsa, in questo caso nella sua variante del sud. “A tavoletta per la lingua corsa” come recita lo slogan!

Ecco la descrizione della manifestazione dal sito ufficiale del Carruleddu Championship:

Vi seti sbiddicati davanti à i vide Red Bull, quiddi di i famosi cursi di carruleddi ? Ùn eti fattu u sunnià d’una cursa à l’usu corsu ? Minureddi, ùn erati u più grandi truncacoddu di u paesu è ùn erati un tircanu in u custruì di quiddi carruleddi (carrozzi par l’amichi supranacci) ? Seti ingrandati avali ma ùn eti sempri in cori quidda parti zittiddesca ? Ebbè, u vosciu sogniu hè oghji rialità ! Chjuchi o maiori, micanicchi agalabati o solu appassiunati di u truncacoddu, à ugnunu a so filusuffia. Unipochi s’ani da lampà da vincia u premiu di a più bedda « spulata », è certi ricircarani in darru u santissimu squilibriu trà pesu è vitezza, inveci chì d’altri ani da ghjucà si la da spizzialisti di a traghjittoria parfetta…eccu, l’eti capita, ci ni sarà par tutti è di tutti i mammi è cuntemu nant’à vo’, participanti o spittatori da mantena è tramandà quiddu spiritu di a festa pupulara ! L’Associu I Baroni, in partinariatu incù a cità di Portivechju, inizia quiddu ivinimentu novu in Corsica : U Carruleddu Championship !

Aduniti inghjiru à a chjama « À tavuletta pà a lingua corsa », i membri di l’Associu I Baroni ani dicisu tutti di piazzà a lingua corsa, ilimentu fundivu è primura di l’associu, in cori à quidda manifistazioni pupulari, u Carruleddu Championship. L’ughjittivi issendu non solu u participà à a Festa di a lingua corsa di u 2016 ma dinò u favurizà è u valurizà di l’usu stessu di a lingua in un cuntestu pupulari è suciuspurtivu.

  • Allargà a visibilità suciali di a lingua corsa da u rializà di i punteddi di cumunicazioni (affissi, flyers, situ web, filmu) è a criazioni d’animazioni di i reti suciali in drintu à u spaziu citadinu.
  • Dà un fiatu novu à a raprisintazioni di a lingua corsa da u so appaghjà incù un ivinimentu urganizatu da ghjovani è à prò, par u più, di i ghjovani, è ciuttatu sanu sanu in un ambiu corsu.
  • Prumova a leia trà i ghjinirazioni da u sullicità di l’anziani chì t’ani iddi ricordi sempri vivi di i vechji cursi di carruleddu. Raconti arrighjistrati è sparti.
  • Crià, appughjendu si nant’à una primura cumuna, a prumuzioni in lingua corsa di una cursa di carruleddu, una cuiranza culturali da adduniscia tutti i cumunità prisenti in Portivechju in ghjiru à unu ivinimentu spurtivi chì ni chjama à u geniu è à u stomaccu d’ogni squatra.

L’organizzazione è stata davvero perfetta e l’evento è stato apprezzatissimo da tutti gli spettatori presenti.

Ma se il pubblico ha provato grande divertimento ed emozione, cosa hanno provato… i corridori? Saperlo è semplice, basta una piccola telecamera per salire a bordo di uno di questi bolidi… pronti? Via!


La gara si conclude, i partecipanti se ne vanno soddisfatti. Ma visto il successo state sicuri che già da ora inizieranno a preparare le loro macchine per la terza edizione del Carruleddu Championship!

Related Post

2 thoughts on “Allegria e divertimento ieri a Porto Vecchio con il 2° Carruleddu Championship”
    1. A dire il vero la si è fatta per alcuni anni anche dalle mie parti, nota come corsa dei carrettoni o qualcosa del genere, Carruleddu sembra a tutti gli effetti una parola Sardo logudorese.

Comments are closed.