Co-ufficialità: domani ad Ajaccio presentazione dei “50 argumenti” di Romain Colonna

Domani 12 novembre alle 18:00, allo spazio Diamante di Ajaccio, si terrà una conferenza di presentazione dell’ultimo libro del sociolinguista Romain Colonna intitolato: “Cuufficialità – 50 argumenti in giru à a ricunniscenza di u corsu” ed edito da Albiana.

romaincolonnaColonna, conferenziere dell’Università di Corsica ed autore di diversi testi di sociolinguistica, è da tempo un sostenitore della necessità di dare alla lingua còrsa uno statuto di co-ufficialità, e nel suo libro enuncia cinquanta argomentazione a favore di questa richiesta, che ha un grande sostegno popolare in tutta l’isola.

Il libro è da poco disponibile per l’acquisto in libreria e online.

Contestualmente alla presentazione l’autore effettuerà anche un firmacopia con dedica per chi lo desiderasse.

Il 26 novembre alle 18:00 si replicherà a Bastia, all’Auditorium del Museo di Bastia presso il Palazzo dei Governatori.

romaincolonna-cuufficialita50argumenti-libro-rot
Leggiamo dalla quarta di copertina:

A cuufficialità – è in modu più largu a lingua corsa – sarà u sugettu chì hà fattu u più parlà è diciulà in Corsica issi pochi anni. Hè di primura u tema, hè vera : u corsu hè lingua minurizata, duminata è minacciata. À tempu, si tratta di unu di i puntelli maiò di l’identità cullettiva di u populu corsu chì s’impetta in modu storicu, filusoficu è ghjuridicu, à l’urganizazione è à a custituzione stessa di u Statu francese è à a so ideulugia monolinguista.

In giru à issu sugettu sensibule assai, quellu di a cuufficialità, si hè intesu di tuttu è, à le volte, affari sprupusitati chì vanu à sensu cuntrariu di u ragiunamentu scentificu minimu. Tandu, si vole à traversu issi 50 argumenti à prò di a cuufficialità, stabilisce un pocu l’elementi principali di u dibattitu è palisà u fattu chì tuttu què ùn hè cà robba pulitica, custruzzione suciale, lotta di putere è chì un istatutu di cuufficialità vinaria nurmale, legittimu è… pussibule !

Related Post

One thought on “Co-ufficialità: domani ad Ajaccio presentazione dei “50 argumenti” di Romain Colonna”
  1. Ciao a tutti ho una domanda e non saprei a chi rivolgermi:questo libro di Colonna è disponibile in italiano e in quali librerie si può trovare? Grazie

Comments are closed.