Cità d’Aiacciu : surtite bislingue cù i zitelli di e strutture municipale

U sirviziu Lingua è Cultura Corsa di a Cità d’Aiacciu hà urganizatu in uttrovi duie surtite annant’à u situ di a torra d’Umigna (Carghjese). Ste surtite pedagogiche sò state fatte cù u centru suciale di e saline, 2 centri d’asgiu (candia è baleone) è a casa di quartieru di e canne.

Cusì hè una cinquantina di zitelli chì hà pussutu scopre stu locu riccu assai. Natura, piante, animali, storia.. ci vole à ringrazià à Paul Poli, Petru Pasqualini, l’animatori di i centri (Magalie, Marie claire, Mélanie, Marie jeanne, Jean baptiste, Olivier è Sebastien) è quellu di u sirviziu LCC (Jean Pierre) d’avè purtatu tutti sti zitelli annant’à i chjassi di a cultura…in lingua corsa !

Eccu un filmetto d’una di e surtite :

——
Surghienti : Ajaccio.fr

Related Post

One thought on “Cità d’Aiacciu : surtite bislingue cù i zitelli di e strutture municipale”
  1. Ascoltando questo breve discorso rilevo una grande differenza rispetto al modo di esprimersi del sig. Edmond Simeoni nell’articolo del 15 dicembre 2015.Lì mi sembrava molto più chiaro e naturale,ora mi sembra più un discorso che evidenzia il dinamismo di una lingua che stia perdendo i suoi connotati originari”,sforzandosi” di esprimersi in lingua corsa.

Comments are closed.